Skip to content
Menu

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας

1. Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

Σχέδιο Δράσης: Καινοτόμα διδασκαλία – Αποτελεσματική μάθηση
A/A Στόχος Βελτίωσης 
α) Διερεύνηση της διάθεσης και των δυνατοτήτων των εκπαιδευτικών στον τομέα της αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδασκαλία.
β) Εμπλουτισμός των γνώσεων των εκπαιδευτικών στον τομέα της  διδακτικής των μαθημάτων.
γ) Διερεύνηση της στάσης των εκπαιδευτικών απέναντι στην εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων αξιολόγησης.
δ) Προαγωγή της χρήσης διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας
(ομαδοσυνεργατική – διερευνητική).

Σχολική διαρροή – φοίτηση
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Σχέδιο Δράσης: ‘ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ – ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ’

A/A Στόχος Βελτίωσης 
α) Καθολική αποδοχή των μαθητών ανεξαρτήτως καταγωγής, χαρακτηριστικών και ιδιαιτεροτήτων
β) Αποφυγή διενέξεων, εύρεση ενδεδειγμένων και παιδαγωγικά ορθών τρόπων αντιμετώπισης μέσω συλλογικών δράσεων και ενίσχυση διαύλων επικοινωνίας/ διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ μαθητών
γ) Ενθάρρυνση συνεργατικότητας και προωθητικής αλληλεπίδρασης-προώθηση και υλοποίηση της ιδέας της ευγενούς άμιλλας
δ) Ανάληψη πρωτοβουλιών και λήψη από κοινού αποφάσεων μέσω συμβουλίων/ημερίδων/πολιτιστικών δράσεων

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών

Σχέδιο Δράσης: Εκπαιδευτικοί και μαθητές: μια σχέση ζωής 

A/A Στόχος Βελτίωσης 
1. Καλλιέργεια κλίματος αλληλοσεβασμού στις σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών.
2. Σεβασμός και τήρηση των κανόνων λειτουργίας της σχολικής μονάδας τόσο εκ μέρους των μαθητών όσο και εκ μέρους των μαθητών όσο και εκ μέρους των εκπαιδευτικών και της Διεύθυνσης.
3. Δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή μέσω συλλογικών δράσεων.

Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

2. Διοικητική λειτουργία

Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Σχέδιο Δράσης: Οργανώνουμε το σχολείο μας
A/A Στόχος Βελτίωσης 
1. Παρεμβάσεις στο κτίριο και στην επέκταση του κτιρίου – συνεργασία με τη δημοτική αρχή.
2. Μέτρα ασφάλειας και προστασίας των μαθητών σε όλους τους χώρους.
3. Οργάνωση ηλεκτρονικού αρχείου του σχολείου μας.

Σχολείο και κοινότητα

Σχέδιο Δράσης: Κοινωνικοποίηση μετά μουσικής

A/A Στόχος Βελτίωσης 
1. Συμμετοχή του σχολείου σε διάφορες εκδηλώσεις που διοργανώνονται από τις δημοτικές αρχές ή την περιφέρεια στην πόλη της Καστοριάς.
2. Άνοιγμα ενός διαύλου επικοινωνίας με τα υπόλοιπα μουσικά σχολεία ανά την Ελλάδα και συμμετοχή σε διάφορα φεστιβάλ και
εκδηλώσεις σε άλλες πόλεις.
3. Συνεργασία του σχολείου με διάφορους πολιτιστικούς συλλόγους και φορείς της πόλης και διοργάνωση δράσεων που αφορούν τη
μουσική ιστορία και τις παραδόσεις της πόλης (μουσικές εκδηλώσεις, σεμινάρια, ομιλίες).

3. Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Σχέδιο Δράσης: Ενδοσχολικές επιμορφωτικές δράσεις του Μουσικού Σχολείου Καστοριάς για επιμέρους ειδικότητες ή ομάδες ειδικοτήτων

A/A Στόχος Βελτίωσης 
Ο/η εκπαιδευτικός του Μουσικού Σχολείου Καστοριάς μετατρέπεται σε ενεργό μέλος της επιμορφωτικής διαδικασίας, αναλαμβάνει
πρωτοβουλίες, οραματίζεται, συμμετέχει, σχεδιάζει και υλοποιεί. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενδοσχολικών επιμορφωτικών δράσεων
με τη μορφή διάλεξης, εργαστηρίου ή ετεροπαρατήρησης έχει στόχο τη βελτίωση της διδασκαλίας, την αναβάθμιση της μάθησης και της
αξιολόγησης.

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα

Σχέδιο Δράσης: Κώδικές επικοινωνίας (γλώσσα, μαθηματικά, μουσική) στην αναζήτηση όψεων του Ευρωπαϊκού πολιτισμού

A/A Στόχος Βελτίωσης 
1. Ενίσχυση των γνώσεων των εκπαιδευτικών στην λειτουργία των ΕυρωπαΪκών προγραμμάτων
2. Ανίχνευση των στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών του Συλλόγου Διδασκόντων σε σχέση με τα ευρωπαϊκά προγράμματα.
3. Συνέχιση και ενδεχόμενη διεύρυνση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στη σχολική μονάδα
4. Κοινοποίηση και διάχυση των εμπειριών και των πρακτικών που αποκτήθηκαν από την ενασχόληση με τα ευρωπαϊκά προγράμματα

Σχετικά Άρθα Σχετικά Άρθα